Snart ett nytt år

Ja nu drar det ihop sig igen, och i år... eller rättare sagt nästa år ska jag strunta i mitt gamla snällhetslöfte. Ska helt enkelt varken ta mig själv eller sånt som nyårslöften på för stort allvar. Nästa år får bli som det blir... eller tja, det blir det ju alltid i alla fall...
-Vadårå? Läs här...
 
Men vad gäller 2014 för Helena då, vad ska jag åtminstone tänka på?
Ska fortsätta träna cirka 3 gånger i veckan, för det mår jag bra av. 
Försöka bli bättre på att uppmuntra och visa min uppskattning till de omkring mig.
Komma ihåg att glädjas åt det och de jag har i min närhet, för man varken kan eller får ta något eller någon för givet, plötsligt kan allt vara förändrat. 
 
Hittade en liten passande dikt som lägger nivån på årets " nyårslöftande";
 
Nyårslöften 
Sluta röka eller börja träna
nu börjar man sig snart att gräma
För alternativen finns och de är många
men vägarna dit är oftast långa
Så svårt att välja vad man helst vill
speciellt när man vet det gäller många år till
Man vill ju vara hälsosam och frisk...
Nu vet jag! Jag borde äta mer fisk!
 
                                                      Korta dikter.se
 

Kommentarer
Postat av: pragmatic

I really love your site.. Very nice colors & theme.
Did you build this site yourself? Please reply back as I'm attempting to create my very own blog and want to learn where you got this from or exactly what the theme
is named. Thank you!

Postat av: fafaslot

Howdy I am so excited I found your site, I really found you by mistake, while I was
browsing on Bing for something else, Anyhow I am here now and
would just like to say thanks a lot for a fantastic post and a all round thrilling blog
(I also love the theme/design), I don't have time to read through it all at the minute but I have bookmarked it and also added your RSS feeds, so when I have time I will be back to read a lot more, Please do
keep up the excellent job.

Postat av: JosephJeall

Vi presenterar för dig en ny rysk dejtingsajt för sex Best Russia Sex Dating Endast vi har riktiga och verifierade användarprofiler
De mest befriade användarna i din region är direkt tillgängliga
Registrera dig med en kampanjkod - 42231 och få en ingång till en privat klubb!
Vi ses snart på - www.rudating.pro

2023-10-04 @ 06:46:58
URL: http://https://rudating.pro

Kommentera gärna inlägget här!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Om du vill din E-postadress, kommer inte publiceras:

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0