Tekniska problem

...drabbar mig allt som oftast, just idag har jag tydligen lyckats med att dubbla delar av inköpslistan på mobil-appen. Så nu får jag gissa mig till om det är 1000 eller 500 gram köttfärs som jag ska slänga i kundvagnen. Är det 8 eller bara 4 tomater? Hade varit enklare om det varit dubbelt av ALLT, då hade jag ju bara halverat ALLT. Men, men, SÅ tur har man ju inte.
Vadå? Va' sa du? Ta bort hela listan och börja från början? Men ooooorkaaa!!! Låt mig få vara ett gnälligt bittert offer ifred.

Sedan har jag försökt få bort de dubbla kategorierna "Hissa & Dissa" här på bloggen, men det verkar knepigare än att bara bocka i ena av de två kategorierna och klicka "ta bort", för vips är den tillbaka igen? 
Börjar se ett tema... DUBBELT... jag lider inte bara av mitt dubbel-seende som jag skyller på ögonläkaren Koskela... utan... fasen jag tror jag skyller allt på honom idag även i de tekniska krångligheterna. Skönt, då går jag ju fri...

Dissar; Koskela som numera även är skyldig till envist trilskande teknik.

Hissar att det är måndag, jag mår bra och ska snart iväg och träna.
 
Nä nu??? Kolla! Har tydligen 3 alltså trippel "Hissa & Dissa"-rubriker i menyn "kategorier" numera?!
Hur i fridens tider gick det till??? Ååååh denne Koskela...

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Om du vill din E-postadress, kommer inte publiceras:

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0