År av studier

Jag kunde i min ungdom ibland svimma, kräkas, vara tvungen äta enormt starka tabletter och bli sängliggandes en gång i månaden. När jag bittert klagade över att tjejer har det så mycket knepigare än killar tröstade min välmenande mamma med;
-"Jomen Helena, pojkar har sina problem dom också"
Hmm, började jag fundera, de har alltså humörsvängningar och smärtor i samband med att... eeeh... tja, typ testiklarna växer, och detta i stilla tystnad? Verkligen?
 
Nu har jag gått igenom mensvärk, PMS, födslar och traskar rakt in i klimakteriet.
Samtidigt har jag kunnat studera män, enligt mig ingående, då jag bott tillsammans med en man i drygt 25 år och sett två söner växa upp från små bebisar till vuxna killar.
Mina erfarenheter utifrån den information jag samlat på mig i det här huset är att;
Näää de har i jämförelse INGA problem, what so ever!!!!
Tack för ordet...

Kommentarer
Postat av: Ylva

Amen på det!

Svar: He he...
Helena

2014-02-01 @ 10:00:33
URL: http://www.kulan.blogg.se
Postat av: Jenny S

Haha, helt rätt gissar jag:)

Svar: Tror jag också :)
Helena

2014-02-03 @ 16:05:39

Kommentera gärna inlägget här!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Om du vill din E-postadress, kommer inte publiceras:

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0