London

Inom en relativt snar framtid reser den här familjen till London. Bor på hotell vid Hyde Park, tar ett snack med Obama och gänget på Madam Tussaud, äter Fish and Chips, hälsar på hos Harry Potter som tydligen bor i Warner Bros Studio norr om stan, kollar vad klockan är vid Big Ben och tokhandlar på Harrods.
Vi hoppas hinna allt det och lite till UTAN stress på drygt 3 dagar?!
Oj, vad jag längtar!!!
Okey jag vet, jag VET att man inte shoppar loss på Harrods! Om man nu inte heter typ Victoria "Posh" Beckham, men en del ögonshoppande borde väl gå för sig.
 
Kollagets bildlänkar;
Buss, Depp, Obama, Big Ben, Fish&Chips,
Angelina, Harrods-kasse, Potter
 

Kommentarer
Postat av: Sanna Andersson

ååå jag har varit på Studion och kollat på Harry Potter grejer, älskade det !! så jävla skoj =)

Svar: Det låter lovande, nu längtar jag ännu mer :)
Helena

2014-02-05 @ 09:55:05
URL: http://moonzanna.se/
Postat av: Sanna Andersson

ja det tycker jag du ska göra ;)
Det finns en massa bilder därifrån på min blogg , tror de ligger under festligheter eller bilder om det är så att du vill ha en förhandstitt ;)

Svar: Hej hittade dem inte tyvärr. Däremot många fina foton.
Helena

2014-02-05 @ 22:42:09
URL: http://moonzanna.se/

Kommentera gärna inlägget här!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Om du vill din E-postadress, kommer inte publiceras:

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0