Instagram

Motvilligt försöker jag förstå mig på denna app på min mobil. Hashtagsen är för mig obegripliga, bildhanteringen undermålig och en rörig plottrig display gör mig än mer kis-ögd. Tycker det är svårt hitta åt folk att följa då alla har så underfundiga och konstiga namn.
 
Var väl inte helt såld på Facebook i början där för 4 år sedan heller, det var inte ens jag som drog igång det hela utan en entusiastisk lillebror. Och hösten 2010 så blev jag övertalad att starta upp den här bloggen. Det visade sig vara riktigt kul, även om jag kanske har känt ett sinande intresse senaste året.
Kanske detta Instagram-konto är början på slutet? Börjar känna mig allt mer utspridd och riskerar bli än mer sporadisk...
 
@bystedtskan, thats me. 
Och jag har idag lyckats lägga till mina 2 första ynka bilder, det är allt.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Bara man "kommer på" Instagram ska du se att du blir fast! Det är ju jätteroligt! Blir ju nästan som en blogg med massa bilder :) skulle jag måsta välja skulle jag välja Insta före fejjan ;)

Trevlig helg på er :)

Svar: Känner mig skeptisk.... vi får se om du har rätt.
Trevlig helg på er också!
Helena

2014-04-05 @ 13:21:21

Kommentera gärna inlägget här!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Om du vill din E-postadress, kommer inte publiceras:

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0