Hiss & Diss

Vad sägs om det? En helt ny kategori, absolut inte som företeelse, rubrik eller inslag men dock oprövat tidigare här på bloggen. Jag vet, en TILL kategori, som om jag inte redan hade för många.
Om det blir som jag tänkt mig så kommer de här inläggen vara på allvar och ibland inte, långa emellanåt men oftast korta, kvantitet kontra kvalitet, ytliga eller djupa, fyndigt roliga men troligtvis torrt gnälligt tråkiga.  
 
Dissar  att glömma börsen då man ska veckohandla, krampen i vänster vad.
 
Hissar  torra vägar och sommardäck, billiga och goda apelsiner.
  
 

Kommentarer
Postat av: Ylva

Fram för mer hiss & diss!
Dagens diss från mig: Aprilvädret, blötsnö och storm
Hiss: Nytvättade sängkläder!

Svar: Mmmm nytvättade sängkläder... helst torkade ute på sträcket. Underförstått att vädret är okey, vilket det faktiskt är här.
Helena

2014-04-09 @ 10:07:25
URL: http://www.kulan.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Om du vill din E-postadress, kommer inte publiceras:

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0