Helgen

Om man sammanfattar helgen som gick, blev den som jag förväntat mig? Smådansade jag förnöjd omkring gnolandes på vårvisor och skådade efter vårtecken likt en manisk brunutansolorange Ranelid? Njaa inte direkt. Hade jag på tok för höga förväntningar?

Det blev inte så mycket till sol, men en hel del mat och gott.
Det blev inte direkt några sovmornar, men det blev en ny dammsugare.
Stressade upp mig som curlingmor jag är, fann vårblommor under löven.
Upptäckte vårmyror i inglasningen och lade ut mopeden på försäljning.
Irriterade mig på Instagram, tog mig tid påskpynta en aning.
 
Ja, jag vet att det inte ser ut att finnas några logiska samband i detta, men dåligt och bra gick väl på ett ut så att säga?
Inte SÅ utvilad och forfarande blek som en vit sparris håller jag på att tagga upp mig inför påskhelgen. Den lååånga helgen då vi tydligen är lediga tillsammans från och med torsdag. Obotlig optimisten säger;
- Oj vad mycket vi ska hinna och vad vi ska njuta av våren, påsken... 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Om du vill din E-postadress, kommer inte publiceras:

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0