I dag

Hissar jag att lyssna på RIX Morgon Zoo och få sig några riktiga morgonskratt, en perfekt start på dagen. En 20 minuters positiv dos av Brita, Adam och Marko. Är nog lite småkär i Adam Alsing. Bosse Rappne får passa sig. Gillar kunniga, roliga och smarta män eller människor överhuvudtaget, utseende hamnar långt ner på listan.

Dissar att bilens bränslelampa lyser då jag kör ut från tomten. Trodde det fanns en överenskommelse mellan mig och gubben att han tankar bilen så tar jag hand om resten av alla husets och familjens angelägenheter. Han får nog också passa sig. Skärpning!
Nääää jag skojar bara!
Eller gör jag?
Ha ha ha klart jag gör!!!
 
...eller?

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Om du vill din E-postadress, kommer inte publiceras:

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0