Oooops :)

Hejsan hoppsan, det blev en längre paus än vad jag räknat med.
Nu sätter jag mig inte på ett högt tak... eller i det här fallet på vårt nya inte så höga uterums-tak och skriker "I´M BAAAAACK!!!" för det är det inte alls säkert att jag är nämligen. Nä, jag lägger in en brasklapp, jag reserverar mig.
 
Utvilad efter siestan så startar jag nu upp och ser vart det leder. Hoppas någon är glad över att det händer något på den här slumrande bloggen.... eller rättare sagt JAG får väl vara glad om någon ens märker att det gör det?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: MammaMu

Åh! Så härligt att du äntligen fått ditt uterum!Välkommen tillbaka!!

Svar: Tack! Nu vill jag understryka att det bara är ett tak till ett uterum, resten är ett träskelett. Innan höstens surstömming hoppas jag på väggar och möbler, allt beror på väder, förmågor och tid....
Helena

2013-06-11 @ 08:59:55
URL: http://mammamuochkrakungarna.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Om du vill din E-postadress, kommer inte publiceras:

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0