Lite "obsessed"

Är lite av en periodare. Läser jag så blir det massor med böcker bara på någon vecka. Ser jag en serie kan det bli flera avsnitt bara på någon dag. Just nu har jag lyssnat på Spanarna på Sveriges Radios app, alla program från nu och bakåt i tiden till 2007.
Jag har insett att jag numera inte bara vill vara som komikern och författaren  Dawn French utan även som bokförläggaren och radioprataren Jessika Gedin också.
Starka kvinnor. Så smarta, så kvicka...så språkbegåvade!
Har liksom blivit betagen och lite maniskt besatt.
 
Gjorde två idolbilder av Jessika i photoshop som vi kanske inte ska prata så högt om, jag vill ju inte bli tagen för en galen stalker... *Moahahahaaahaaa*
 
Orginalbilderna hittade via google; Här och Här
Full bildstorlek vid dubbelklick på bilden; Här och Här
Ja ja det blev ett jädra tjat om klickande än här och än där. Men jag måste ju källhänvisa, plus om någon mot förmodan vill se fullstorlek på mina bilder så... Äh!
Och ja, jag vet det är en aning omoget att vilja vara någon annan, men MER som dem då, låter det bättre?
 
*Moahahahaaahaaa* = mitt obehagliga och galnaste stalkerskratt!
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Om du vill din E-postadress, kommer inte publiceras:

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0