Åsså 2 till

När jag liks kom igång så gjorde jag två damer till av bara farten. Det är lite så jag fungerar, tycker det är jätteroligt...och så plötsligt INTE.
Nåja, jag lägger upp dem i TVÅ skilda inlägg, funderade på att trycka in dem i samma men så tänkte jag ääääh på det här viset drygar de ut lite i brist annat.
Och TÄNK vilken cliffhanger det blir över hur den sista bilden kommer se ut? Den är ju bäst dessutom!! Så du bara MÅSTE återvända och kolla!
Ha, ha, ha! Nä, det där var ironi, sånt som inte gör sig så bra i skriven form, och ibland inte i tal heller för den delen.
 
Blev en aning flower-power-färglatt ut så jag påstår det här är typ 60-talet.
Klicka på bilden, sedan klicka en gång till = full storlek

Kommentarer
Postat av: Lind@

SNYGGT!! Och färgglatt! ;) Vilka talanger du har! Är Riktigt avundsjuk. Kramiz

Svar: Tack Linda! Talanger jag inte har någon vettig användning av, tyvärr. Kramiz på dig själv!
Helena

2013-01-21 @ 12:31:30
URL: http://www.nellylindgren.blogg.se
Postat av: Anonym

:)

Svar: :D !
Helena

2013-01-21 @ 20:41:23

Kommentera gärna inlägget här!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Om du vill din E-postadress, kommer inte publiceras:

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0