Omsvärmad & eftertraktad

Augusti har vädermässigt varit helt underbar!!! Åtminstone kan jag väl säga här i Västerbotten... eller just vid kusten i alla fall... ja, kring Skellefteå och Yttervik om inte annat. Resten av vårt avlånga land har jag faktiskt ingen aning om? 
Vi njuter av en fantastisk sensommar och kan tacksamt hinka i oss massor av energi inför den långa mörka vintern.
 
Igår lördag hade vi ytterligare en skön, varm och solig dag och jag passade på att prova fota med macro-objektivet. Rudbeckian eller Solhatten som den också kallas blommar först nu i augusti och den var mycket livligt uppvaktad av ett gäng steklar.
Jag kallade bilderna lite avundsjukt för omsvärmad och eftertraktad...
 
 
 
Klicka på bilderna om du vill se dem större.
 
 
 
 
   

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Om du vill din E-postadress, kommer inte publiceras:

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0