I ärlighetens namn!

Blev så tokless på mina retuscherade bilder, herregud så trist!
Nu ska sanningen fram!
Så här kan det se ut hos oss en eftermiddag då jag kommer hem från jobbet.
Och nej, jag anklagar ingen speciell, jag är nog själv inblandad i det mesta av stöket.
Skorna man ser i hallen är delvis mina, men MIN vant & mösslåda är stängd, jag lovar. Att sängen är obäddad torde vara mitt lika gärna som någon annans ansvar... speciellt då jag klev upp sist. Tidningshögen på sängbordet är jag däremot oskyldig till, det är inte JAG som läser biltidningar i 4 mikrosekunder för att sedan somna ifrån dem (på min sida ligger 3-4 läsglasögon och jättehögar böcker och inredningstidningar).
TV, boxer och surroundsystem-kontrollerna har en stor skål på rumsbordet där de SKA ligga, men det kan lika gärna vara jag som placerat dem utanför igår kväll och oftast är kuddarna man ser i soffan INTE snyggt "tillpuffade". Handdukarna är slarvigt tillbakahängda på morgonen och i tvättstugan hänger allt det som tvättades dagen innan, och alla tumlade sockar och underkläder ligger i en stor korg.
Så här illa ser det alltså EGENTLIGEN ut, men hoppas det är rätt normalt?
Eller?


Kommentarer
Postat av: Linda

Helt normalt! :) Så ser det ut hemma hos oss oxå, om inte ännu värre..

2012-03-16 @ 21:34:54
URL: http://nellylindgren.blogg.se/
Postat av: Helena

Skönt veta att vår familj inte är ensamma, Linda.

Jag tordes inte fota i ett speciellt rum, känner man kanske ska fråga om lov, men jag lovar det hade slagit det mesta!

2012-03-17 @ 13:31:11
Postat av: Theres

Åh vad skönt att se att någon vågar stå för hur de egentligen har de hemma med jämna mellanrum :) oh det är helt normalt :) Härlig blogg!

2012-03-21 @ 00:05:07
URL: http://nogg.se/brobergtheres
Postat av: Agnes

Thanks for sharing the information dude.to read some more.

Svar: Thanks...eeeh, what?
Helena

2012-07-04 @ 03:14:09
URL: http://www.d3fly.com/gold.html

Kommentera gärna inlägget här!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Om du vill din E-postadress, kommer inte publiceras:

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0