Panda-bränna

Satt igår i solen med en kopp kaffe.... eller det hann bli flera, och en cd-skiva... som också hann bli flera. Katarina Ewerlöfs trollbindande röst läste "Änglamakerskan" och jag var förutom bikinin iförd ett par solglasögon och ögonbindel så solens strålar inte nådde mina nyopererade känsliga ögon.
Väl senare på aftonen kunde jag skåda en märklig solbränna. Såg och ser fortfarande ut som en  kombination av danska flaggan och en panda! Ingen vacker syn, ja herregud synd man ska vara så fåfäng. Så nu sitter jag och funderar på en motåtgärd. Borde ju vara den enklaste sak i världen egentligen? En solig dag så fort mina ögon läkt tar jag fram en filt och en sax!


Kommentarer
Postat av: Almanacka | Online kalender

Panda looken verkar skoj haha

Svar: Tja, resten av familjen har haft problem hålla sig för skratt. Hmf...
Helena

2012-06-20 @ 18:43:08
URL: http://almanacka.org

Kommentera gärna inlägget här!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Om du vill din E-postadress, kommer inte publiceras:

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0