I afton

blir det mig veterligt en ny ögonoperation. Varför jag verkar lite osäker beror på att allt sedan jag fastade i 3 dagar för att sedan dyka upp för en njurröntgen en hel vecka fel PLUS fel tid?! så litar jag inte riktigt mig själv och mina kråkor i almanackan.
Men om anteckningarna stämmer så kommer jag idag att få en laserbehandling för ett värde av 27 000 kronor gratis. Det ingår att de ska försöka korrigera det de kan (om det inte blev bra) inom 2 år efter första operationen utan kostnad.
När jag var på återbesök första gången tyckte han jag såg riktigt bra och skulle vänta ett år så skulle det bli ännu bättre. Jag har väntat, väntat och väntat... i nästan ett år så när som på 2 veckor, och han konstaterade nu att jag faktiskt inte alls såg något vidare bra. Dubbelseendet påstår han fortfarande kommer att försvinna, speciellt nu när jag börjar se klarare, DÅ ska hjärnan fortare vänja sig och välja bort det som dyker upp en gång till strax under allting. Tror inte riktigt på honom, men vad har jag för val? Han har ju tydligen jobbat med ögon i över 30 år så jag hoppas han vet vad han pratar om?

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Om du vill din E-postadress, kommer inte publiceras:

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0