Fullt ös

Ja nu hinns det inte mycket annat än att umgås till höger och vänster för att sedan träffas ännu lite till. Stockholmare plus annan släkt och vänner har semester, och man vill hinna med så mycket som möjligt. Intensivt, men väldigt trevligt.

Det kommer att komma nya saker framöver här på bloggen, jag lovar! Just nu finns som inte tid bara. Har fotat en massa... mest mat och små söta ungar. Jag planerar en ny bildgåta-omgång med lånade bilder av min bror som har macro-objektiv och sjukt bra kamera plus att jag ska lägga upp några bilder han fotat och kalla honom min "gästfotograf". Kan väl bli spännande?
Nu bär det iväg och sola och bada med delar av släkten, bäst passa på då det är SOL, ha en underbar sommardag alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så roligt med en gästfotograf! Det är alltid så roligt med bilder på en blogg, den blir lixom trevligare och lättare att läsa.

Ja, sommaren är ju en tid då man ska hinna så mycket mer än vad man egentligen gör.
Hoppas att du hinner njuta av sommaren!! :)
Kram

Svar: Ja det blir kul lägga upp hans bilder. Bror tillika gästfootografen kommer antagligen ha ett fotovenissage (eller vad det heter) framöver, gissar det blir bilder på Stockholmsvyer och kanske från Björkåsen, Lövånger. Hoppas få gå omkring i lokalen sippandes på lite champagne och berätta för alla att jag är fotografens syster.
Inga problem, jag hinner njuta... plus äta och dricka... på tok för MYCKET. Än så länge har semetern varit suveränt underbar. Och knall-rödbrun på ryggen har jag blivit av att jag målat brädor vid garaget. Nu skulle man bara vändstekt kroppen och fått färg på fler ställen :)
Helena

2012-07-19 @ 08:28:01

Kommentera gärna inlägget här!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Om du vill din E-postadress, kommer inte publiceras:

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0