Bildgåta nr.1

Så nu kommer bildgåta nummer ETT av totalt FYRA. Kan inte bedöma om den är lätt eller svår då jag ju VET vad det är så ser jag det ju väldigt tydligt. Men jag tror faktiskt den är SUPERLÄTT?! Visst är den?
Snälla gissa nu vad det kan vara, du behöver inte skriva ditt rätta namn och inte heller fylla i e-mailadress eller någon webbadress, det går bra ändå.  Kalla dig för Kalle Kanin om du vill, men minns din pseudonym då vinnar-listan kommer upp så du kan se om du faktiskt gissade rätt. Vinsten är som förra gången endast äran. Eller endast och endast, det måste ju ge en enorm lyckokänsla att kunna läsa sitt namn här och stoltsera om inte annat inför sig själv... om man nu valt att kalla sig Kalle Kanin?
Hela bilden, alltså det rätta svaret och en lista på den eller de som gissat rätt kommer upp nästa gång. Kom igen nu...
 
Foto Lars-Erik Johansson  2012-07-13 
Fler foton av honom länk här

Kommentarer
Postat av: Carina

En citron...:)

2012-07-20 @ 22:00:46
Postat av: carina

Hmm undra om första gissningen försvann uti rymden...

En citron tror jag :)

Svar: Nej, gissningen försvann inte. Alla kommentarer måste gå via en granskningsnämnd så att förtal, otrevliga tillmälen och svordomar rensas bort. By the way nämnden det är jag =) Ha, ha, ha.
Helena

2012-07-20 @ 22:03:56
Postat av: WallE

Kan det vara en grapefrukt?

2012-07-20 @ 22:13:17
Postat av: Carina

Det ante mig, kan ju bli vissa vilda gissningar ;))

Svar: Ja fast det är nog ett och annat inlägg tidigare som retat gallfeber på vissa. Uj, uj, man tror man är menlös, men tydligen inte.
Helena

2012-07-20 @ 22:20:16
Postat av: Katarina

Ojoj, det här var svårt... En apelsin var min första tanke... men vem äter apelsiner så här års?? Lime kändes inte heller helt rätt... En citron kanske...?

Ja, det får bli min gissning: en CITRON!
Nu håller jag mina tummar att jag hamnar på vinnarlistan!! :)

2012-07-20 @ 22:21:56
URL: http://katarinamelander.blogspot.se/
Postat av: Grannen

En grapefrukt

2012-07-21 @ 00:04:27
Postat av: Carina Canin

Klockrent en sur citron! ;-)

2012-07-21 @ 02:05:45
Postat av: Sune

Sugfisk?

2012-07-21 @ 10:25:48

Kommentera gärna inlägget här!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Om du vill din E-postadress, kommer inte publiceras:

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0