I min vardag

Älskar att se likheter mellan människor, oavsett ålder, kön eller om de är släkt eller inte. Jag ser inte bara på utseendet. Man kan ju vara lik någon i tonfallet, rörelsemönstret, ansiktsutrycken och utstrålningen. Det är inte alltid andra tycker som jag, ser det jag ser, men ibland så.

Tro det eller ej, jag har faktiskt kändisar kring mig i min vardag;
På apoteket på Solbacken i Skellefteå jobbar Lena Philipsson.
Tidigare jobbade jag med Kirsten Dunst och jag har för tillfället Eva Dahlgren och Cameron Diaz som kollegor.
Min son tränas av inredaren Jannika Hernelius som snart startar programserien "Hustoppen", men även tidigare hjälpt killarna i "Roomservice".
Själv har jag alltid liknat Anders Glenmark. Vi har det höga hårfästet, de små pliriga ögonen och den runda näsan gemensamt. Jag har ju mindre skägg och är en meter kortare och numera är jag dessutom mycket rundare, kanske blivit mer lik hans farbror Bruno? Hade hellre velat börja likna hans syster Karin...


Kommentarer
Postat av: Annika

Kul. Jag brukar ofta hitta "kändisar" i vardagen.Vem jag själv är lik vet jag inte. Har hört många förslag. Vår förre chef var iallafall lik John Blund.

2012-01-13 @ 10:59:13
URL: http://badtant.bloggo.nu
Postat av: Lolo

Me like......



<a href="http://www.pelletfire.blogg.se"> Kaminer från Norrlandsimporten</a>

2012-01-13 @ 17:21:39
Postat av: Helena

John Blund? Han måste vart jättesöt :)

2012-01-14 @ 17:28:49
Postat av: Erika

Letade febrilt efter Lena Ph när jag var på apoteket i söndags... men såg henne ingenstans. Men Cameron Diaz och Eva Dahlgren känner jag ju igen :-)



Men Anders Glenmark????? Nej, honom har jag inte sett till.

2012-01-19 @ 01:48:47
Postat av: Helena

Erika, Lena måste varit ledig? Hon är nog alltid där på min jobbarhelg, kanske hon också har var tredje?

Du ska kanske leta efter Bruno Glenmark, fast utan silvervitt skägg så sa du se att ha visst finns i din närhet.

2012-01-19 @ 10:53:19

Kommentera gärna inlägget här!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Om du vill din E-postadress, kommer inte publiceras:

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0