Hösten 2011

Städade i mina fotomappar och fann några bilder tagna i Örviken, Skellefteå. Jo jag vet att jag skriver då och då om hur jag rensar och städar i de där mapparna. Men det är en aldrig sinande källa av arbete, det läggs ju till nya foton hela tiden. Och eftersom det inte är det roligaste som finns så drar jag mig länge för att sätta igång för att sedan måsta ta kaffepauser, dammsuga lite, klippa tånaglar...vad som helst faktiskt, bara det blir en paus, SÅ tråkigt är det.

Hursomhelst, de här bilderna som jag nyupptäckte är ju verkligen inte "rätt" just nu, jag vet. Antingen visar man upp sina nytagna vinterbilder eftersom det är februari, frostigt, vackert och kallt, eller också sina varma, soliga sommarbilder för det är dit alla längtar.
Men jag minns en härlig ledigdag mitt i veckan i början av september då jag tog kameran med mig på promenad, solen var inte så hög och bilderna blev starka i färgen. 
Jag gillar hösten, tycker den är lite underskattad, hur knasigt är inte det? Och nu fick jag för mig visa bilder tagna i september, också det är med andra ord lite knasigt...


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det ser ju verkligen helt sagolikt ut, med ljuset och spegelbilderna i vattnet... Det är något speciellt med både höst- och vårljus!

2012-02-03 @ 02:01:17
URL: http://btwnfashion.blogspot.com/

Kommentera gärna inlägget här!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Om du vill din E-postadress, kommer inte publiceras:

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0