Jag vann!

Jag vann fototävlingen "Sommarbild". Tack ni som röstade! Tack alla ni andra också för den delen, för att ni faktiskt just nu är här och läser dessa rader! Besökare och kommentarer ger den energi, det bränsle jag behöver för att fortsätta knåpa ihop nåt inlägg i veckan.

Jaha, tävlingen då, vad var vinsten? Jo, det var att få skriva en presentation om mig själv och min blogg, plus skicka med en bild som lades upp på Emelies blogg där tävlingen gick av stapeln. På så sätt får en ny grupp bloggläsare ta del av vem jag är och kanske kika in till mig. *Suck*... Den presentationen blev ju så lagom intressant, herregud, jag är ju minst 3 ggr så gammal som de som läser den bloggen. Men, men är man en vinnare så är man, då är det var bara och plita ihop några rader, hur trist jag än lyckades verka;
"Jag är 100 år, tycker om att skriva och fotografera... Zzzzznaaark"...
Om ni tittar in till Emelie så kan ni se ännu en bild på en Solhatt. Jag vet!!! Ytterligare en förbaskad Solhatt, måste ju ha plåtat den blomman 1000 ggr??? Och lagt upp bilder på den minst 50 ggr??? Länken är hursomhelst här!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Grattis!! så roligt =)) har sett din bild och skulle ju rösta på den så klart =) men tekniken var inte på min sida (vilket den sällan är) och det blev lite fel =( hmm... Hur som helst, kul att du vann, fortsätt fota!!

2011-09-13 @ 19:12:45
Postat av: Erika

Grattis! Din bild var ju helt klart finast!

2011-09-13 @ 22:15:13
URL: http://tallsally.blogg.se/
Postat av: Linda

GRATTIS Vännen!! ♥ Håller med om att din bild var helt klart bäst. KRAM

2011-09-13 @ 22:51:03
URL: http://nellylindgren.blogg.se/
Postat av: Nicke

Grattis - såklart att du skulle vinna :-)

2011-09-14 @ 19:40:41
Postat av: Helena

Tack alla!

2011-09-15 @ 07:52:28

Kommentera gärna inlägget här!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Om du vill din E-postadress, kommer inte publiceras:

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0