Min Blogg...

...ja, Herre Gud! Det trodde jag ju knappt själv att jag skulle fixa. Fast jag vet inte riktigt än om jag gjort det ...nåt med nån verifieringsnyckel, lösenord hit och dit, något som går ut om en vecka, alla mail som kom från blogg.se hamnade i junk-mailen...känns inte stabilt!?!

Så vi får se, detta finns kanske bara i en vecka? Så jag får passa på. Just exakt nu känner ju ingen till denna adress så det är väl bara att tjollra på?

Drömmen är en snygg blogg med funderingar som jag inte rymmer på FB, 420 tecken är ju INGENTING!!!
Har inte tid i dag att fördjupa mig i designen just nu, även om jag skulle vilja. Jobbar en hel del framöver med början idag kl 14.00. men om den lever om en vecka...då ska här fixas!!!

/ Helena


Kommentarer
Postat av: Kontroll

hej

2010-11-08 @ 13:12:20

Kommentera gärna inlägget här!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Om du vill din E-postadress, kommer inte publiceras:

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0