Fredagsmorgon

Dricker på tok för svagt kaffe, måste missat räkna kaffemåtten? Inte så konstigt då jag ju dras med en enveten sifferdyslexi, den som jag berättat ingående om Här!
Lägg dessutom till att jag samtidigt rengör ugnen och smutsen måste liksom hackas bort i lager, och ni inser nog att detta inte är en bra start på Helenas morgon.
Jag vet! Nu är jag och släpar fötterna bland I-landsproblem igen, men var ska jag annars släpa dem? Jag bor ju i ett I-land, och för tillfället mår alla kring mig bra inklusiva mig själv Tvi, tvi tvi *. Inga stora problem anhopar sig i skyn Tvi, tvi, tvi * mig veterligt utan jag kan gå omkring här och glatt smågnälla över helt oviktiga saker.

Nä, om svagt kaffe och en skitig ugn är det värsta som jag kan uppbringa är det nog ingen fara på taket, och när jag druckit en extra kopp (för att få i mig rätt koffeinmängd) så kickar nog den här fredagen igång och blir riktigt bra! 
Ha nu en trevlig, härlig, avslappnad... och få se...
jo, rolig och helst solig helg du med!
* Återigen mitt skrockfulla spottande för att unvika olycka, sjukdom och elände...
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Om du vill din E-postadress, kommer inte publiceras:

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0