Laxen?

Brukar hitta gamla ihop-knycklade minneslappar och handlingslistor i fickor, handväskan och på golvet i bilen. Ögnar ibland igenom dem för skoj skull. Lite för att minnas vad jag skulle komma ihåg och eventuellt glömt eller vad jag handlade för ingredienser till diverse maträtter och hur det sedan smakade.
Idag hittade jag en kombinerad lista, dels några saker jag skulle köpa, ytterligare grejer som skulle kollas upp och så slutligen en uppmaning;
Ta med laxen!
Helt obegripligt? Försökte rannsaka mitt minne, men kunde inte erindra mig att jag skulle åka någonstans då jag inte fick glömma ta med mig en lax? Typ under armen då eller? Hmmm? Näe, det ringer inga klockor faktiskt... alls...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Om du vill din E-postadress, kommer inte publiceras:

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0