"Man tackar...

...och bockar" säger jag till våra fina grannar. 
Det blev en sommarfest som hann bli en höstfest innan vi fick tummen ur och vi hade det riktigt mysigt (ursäkta detta Ernst-slitna ord) denna ovanligt varma septemberkväll. Gästerna hade med ett presentkort till en heltrevlig inredningsaffär vid namn Ingmar, tanken var att det skulle köpas något just till inglasningen för pengarna.
 
Fick en svår beslutångest (fanns otroligt mycket fint) men efter två vändor in på nämnda butik så hade vi bestämt oss. En plåtskylt med en passande text och ett doftljus med en träveke som sprakar. Skylten hamnade i uterummet, men ljuset står i hallen och ska dofta och småspraka i höst/vintermörkret är det tänkt.
 
 
Plåtskylt och WoodWickljus från Ingmar, Skellefteå / Ingmar
Kanvastavla, lykta och nycklar EM möbler, Skellefteå / EM möbler

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har också en sån där skylt, fast på min står det inte "cat", utan "dog" :-) Det där ljuset med sprakande veke lät intressant, ett sådant "behöver" jag nog också.

Svar: Ja, tänk vad mycket man "behöver". Ha ha ha!
Helena

2013-10-17 @ 12:51:39
Postat av: Anonym

Fina bilder:)

Svar: Tack :)
Helena

2013-10-20 @ 23:56:46
Postat av: Andreas

Bra bilder, gillar dem! :)

Svar: Tack!
Helena

2013-11-02 @ 03:25:28
URL: http://xn--brllopsfotograf-9sb.eu

Kommentera gärna inlägget här!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Om du vill din E-postadress, kommer inte publiceras:

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0