Snart grundat

Handymannen och snedkapningarnas (på ett positivt sätt) mästare sätter sista väggspånten på plats. Jag har nu grundat ifatt honom så han placerar händerna på olämpliga ställen hela tiden och blir inte så jätteglad. Häromdagen köpte jag en extra bred färgroller, men tänkte inte på att den följdaktligen blir supertung då den dryper av färg. Så det passar faktiskt mig utmärkt att ta en paus och lämna utrymme för Handy att snickra klart, för min högra arm är lite lätt bortdomnad.
 
Få se nu då... Det som är kvar nu är att måla varv nummer 2 ute och inne, hoppas på att dörrar och fönster dyker upp så vi slipper gröna presenningen, välja och sedan lägga golv, fixa takrännor och plåt mot vägg uppe på taket. Vad mer? Just ja, balkongen blir inte klar i år, men det går faktiskt riktigt bra att stå och damma mattor från takkanten.
Men snart, SNART! är det dags att inreda!
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Om du vill din E-postadress, kommer inte publiceras:

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0