Tredje... eller?

Tredje och sista bilden... jag lovar för vid det här laget blev jag tokless.
Nytt decenium, nytt mode... för vissa i alla fall. Lite mer 2000-tal tror jag;
 
 
 
Oooops?! Vad har vi här då? En fjärde bild?! Jag som lovade dyrt och heligt att jag bara skulle göra tre?! Tja, där ser man det går tydligen inte lita på mig för fem öre.
 
Men jag ville bara testa hur det skulle se ut med hyfsat korrekta proportioner, och INTE med de gigantiska Bratz-docke- ögonen och den smala halsen. Har även lagt ner mer tid och använt mig av fler än femtioelva lager i photoshop. Och så här blev det; 
 
 
Klicka på bilderna, klicka igen = full storlek
 
 

Kommentarer
Postat av: Lind@

Snyggt! Ska du inte hålla i en photoshopkurs snart? ;p Du är så himla duktig Helena! :) Jag är först att anmäla mig ;) hihi..

Svar: Tack Linda! Om du har Photoshop på datorn och tid så kan vi ta det när som helst.
Helena

2013-01-24 @ 00:06:09
URL: http://www.nellylindgren.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Om du vill din E-postadress, kommer inte publiceras:

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0