En liten grön ask

Ibland så är jag lite pysslig trots att jag oftast är motsatsen. Inget överdrivet eller nåt att förhäva sig över. Tror inte jag är ensam om att ta en färgklutt och kladda det på något och så voila´så har man något annorlunda, något man förnyat, förhoppningsvis finare och användbarare, något man kommer använda.

I julas fick maken en julklapp, ett par snapsglas och de låg i en träask. Jag letade upp några gamla färgtuber (varav de flesta visade sig var torra) och en överbliven skvätt naturvit ur en enliters-burk ur förrådet. Blandade till en rätt ärtigt grönfärg, målade sedan om asken och skrev "TE" på den. Inte särskilt kostnärligt eller avancerat, men nu har vi en användbar te-ask till lägenheten. Och ingen har exakt en likadan.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint :)

Svar: Tack ❤
Helena

2013-01-08 @ 18:22:09
Postat av: Wenche

Oj vilken fin!

Svar: Tack :)
Helena

2013-01-09 @ 22:30:01

Kommentera gärna inlägget här!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Om du vill din E-postadress, kommer inte publiceras:

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0