Vinterträdgård

Några bilder från vår vintriga översnöade tomt, plus ett från byavägen här i Yttervik. De är fotade på både riktigt kalla och lite varmare dagar.
Hjärtträdet fotade jag ifjol lagom till Alla ♥ dag och den passar ju bra så här i år igen. Och ja, just den har jag hjälpt naturen på traven, men bara en aning.
De här är klickbara bilder vilket det inte brukar vara på min blogg, tänkte testa det då vissa vill se fotona även i en större variant, kanske för att se om det finns någon skärpa och kvalite vid närmare granskning? Klicka på dem får du se, och sedan igen för att stänga ner dem.
Lite besviken faktiskt då jag sparade dem rätt stora, men... ja, större än så där blir de tydligen inte då de visas?





Kommentarer
Postat av: Ina

Du tar så vackra kort! Härliga färger och fin skärpa!!

2012-02-14 @ 09:17:17
URL: http://ulmervilmerkott.blogg.se/
Postat av: Lind@

Håller med Ina :) Du tar så Otroligt vackra och fina kort Helena! När börjar fotokursen? ;) hihi.. KRAM <3

2012-02-15 @ 08:17:56
URL: http://nellylindgren.blogg.se/
Postat av: helena

Tack Ina, känns extra roligt att du säger det då jag vet att du är så duktig på att fota :)



Linda, hoppas få gå en fotokurs i vår, finns en tjej i Ursviken som är duktig och eventuellt startar en. Kanske du hakar på om den går igång, vore ju jättekul.



2012-02-16 @ 07:07:17
Postat av: nina

Jättefina bilder du har tagit Helena! Gillar speciellt hjärtträdet <3 :) Är ni seriösa om fotokursen så har ni en till som hakar på!;)

2012-02-17 @ 20:34:24

Kommentera gärna inlägget här!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Om du vill din E-postadress, kommer inte publiceras:

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0