Äntligen! Gästfotografen

Börjar med 4 av de 10 bilder min bror tagit som ska gästspela här på min blogg. Det är ett litet, litet urval av vad han fotade under sin semester här i norrland med sitt nya macroobjektiv, jag antar det blev en hel del närbilder. Imorgon lägger jag upp de övriga sex bilderna, ville suga lite på karamellen.
Foto Lars-Erik Johansson Juli 2012, klicka på dem blir de större;
 
 
Här ett axplock, eller kanske vi kan kalla det en aptitretare för vilka fantastiska bilder som finns i Lars-Eriks galleri på Flickr.com; 
Vill du se de här och fler foton i större format tagna i bla. Stockholm, Björkåsen, Italien och Frankrike länk här
 
 
 
   
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Om du vill din E-postadress, kommer inte publiceras:

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0