Nya mattan

Bilder på nya köksmattan. Inget exklusivt med den, Nina. En vanlig 2,5 meter plastmatta som dessutom var billigare per meter än den kortare svart/vita jag beställde till tvättstugan. Men bild på den svart/vita kommer när det rummet blir klart...  typ nån gång under 2016 som det känns just nu. Suck!

Och ja, de VAR verkligen på OKQ8, så Nylanders mattor (länk) kan man lita på tack och lov. Nu kan man kanske övertyga vissa om att näthandel fungerar, i alla fall ibland. 
Min euforiska lycka över den randiga mattan orsakade hjulningar och hopplasteg genom hela huset, för jag tyckte den passade så bra till mitt nya lite färgladare somrigare kök...


Kommentarer
Postat av: nina

den var ju sjukt snygg helena!! Måste gå in på sidan och beställa en ja meeee!! //copycat!;)

2012-04-12 @ 21:54:17
Postat av: MammaMu

Verkligen fina färger - både i mattan och gardinerna. Man blir så glad! /MammaMu

2012-04-13 @ 16:08:07
URL: http://mammamuochkrakungarna.blogspot.com
Postat av: Helena

Tack, Nina! Ja, beställ en du me, så får vi se om den får samma lyckoeffekt på dig =)

(Kolla barnmattorna, gillar bla. cupcakes och flodhästen)



Tack Mamma Mu! Är lite stolt att jag testade något lite färgladare för en gång skull, annars är det som att dyka in i välling hos Bystedts ;)

2012-04-13 @ 16:14:34
Postat av: Jenny

Hej!

Mycket fint, måste komma och kika i verkligheten:) Kikade in på sidan du köpt mattan i från och upptäckte att en Fleur matta skulle passa bra in här:) Opps!



// Jenny

2012-04-15 @ 09:40:10
Postat av: Matilda

Oh va glad man blir av ditt fina kök! Undrar var du köpt gardinen?

Svar: Hej Matilda och tack =)Gardinstyget är köpt på Ohlssons tyger sedan är de sydda här hemma (inte av mig dock utan min mamma)
Helena

2012-12-03 @ 14:13:18

Kommentera gärna inlägget här!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Om du vill din E-postadress, kommer inte publiceras:

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0