Flugsvampen

Ja, ja jag vet det finns risk att det går inflation i svampbilder. Samma typ av svamp också. Sorry, men jag tycker så mycket om just flugsvamp. Kontrasterna, färgen, formen...
Nä, jag hoppas det händer nåt kul snart, som att vi bestämmer oss för vilket golv vi ska lägga, och sedan sätter igång med det. Känns som en säker källa att ösa blogginlägg ur. Problem, fel, försvunna verktyg, näsvis arbetsledare tillika fru i huset, utbrott...stackars min "handyman". Resultatet blir ju till slut fantastiskt bra, det kan alla som synat renoveringarna intyga. För han är ju faktiskt "handy", men ganska dråplig då han drar igång med hammare och måttstocken i högsta hugg och ett temperament han aldrig annars visar.
Fram till dess ska jag försöka krysta fram ett och annat inlägg med en och annan trist bild...eventuellt på en svamp...som sagt, sorry...

Foto I diket efter "gammE4an" Yttervik under en söndagspromenad 18/9.




Kommentarer
Postat av: Nina

vilken läcker närbild du fått till det! Skulle behöva gå lite fotokurs hos dej känner jag.. tog några bilder i helgen som jag tänkt lägga ut men nu vette jag tusan!;)

2011-09-19 @ 19:46:29
Postat av: Helena

Jo en del närbilder blir riktigt kul, beror nog mer på kameran fakttiskt.

Lägg du ut bilderna du tog, de torde vara jättefina!

2011-09-19 @ 21:10:30

Kommentera gärna inlägget här!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Om du vill din E-postadress, kommer inte publiceras:

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0