Paus...zzzzz

Paus i bloggfabriken, eller så mycket till fabrik och löpande band har det ju aldrig riktigt varit.  Cirka 2 inlägg i veckan är väl ingen imponerande produktion. Har tyvärr väldigt lite inspiration när det gäller att skriva just nu, känns som någon tryckt på repeat-knappen, samma trams vecka ut och vecka in, och det kan ju aldrig bli särskilt intessant eller underhållande.
 
Jag kan ju alltid rekommendera att gå in under kategorierna "Bäst 2010" och "Bäst 2011" om du ändå råkat halka in här, och inte redan läst det. Vill du lära känna vår familjs husdjur eller mina rädslor för fyrfota vänner i olika storlekar kan du titta in under "Djur". Varför inte  kika på "Hem & Inredning" där det finns lite bilder och beskrivningar av olika projekt, samt avslöjande fakta om makens snickarkunskaper...eller bristen på dem.

Kolla gärna in mina länkar till olika fantastiska sidor och bloggar!
Bland annat Tingel & Tangel -fullt med vackra smycken, Tallsally- inredning och vardags-problem /-lycka, Lindas Blogg - ger en nya perspektiv på tillvaron eller Lars-Eriks foton- fina forografier tagna av min talangfulle bror.

Jag hoppas att min skrivklåda kommer tillbaka ganska snart, men vi får väl se.
Om du är min vän på Facebook kommer du att få länkat som vanligt, så fort det finns något nytt inlägg att läsa.

Tack och hej så länge!


Har ju lovat en bild till varje inlägg så varför sluta nu? Foto är taget av den yngre sonen som skulle testa nya kameran. Han står på en stol därav den lite konstiga vinkeln och jag har på mig jackan och är på väg ut.
Huvva, luggen ser skitmystisk ut, inte ett dugg kulturell...har faktiskt ansat till den lite till efter kortet är taget. Vet inte om det blev så mycket bättre...

Kommentarer
Postat av: Erika

Å, vad tråkigt att höra. Det här är ju min favoritblogg! Hoppas skrivklådan återkommer inom en snar framtid.



Jag vet hur det känns. Har samma problem just nu. Inget nytt att skriva om, tjatar bara på om samma sak hela tiden. Man kanske skulle låta bli att skriva en stund... tills inspirationen kommer tillbaka? När man verkligen HAR något att dela med omvärlden. Eller nä... fortsätter nog att skriva om ...ingentig. Är ju smått beroende av bloggandet. Blir bara lite glesare mellan inläggen...

2011-03-03 @ 20:11:02
Postat av: Helena

Bra, fortsätt skriva Erika! Jag vill ju få ha kvar min favoritblogg =)

2011-03-04 @ 07:39:21

Kommentera gärna inlägget här!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Om du vill din E-postadress, kommer inte publiceras:

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0